Conf.ini
-
- Člen eskadry
- Příspěvky: 109
- Registrován: 07 čer 2011 15:03
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Conf.ini
[window]
width=1920
height=1080
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=1
EnableResize=0
EnableClose=1
SaveAspect=0
Use3Renders=0
WideScreenFoV=1
UIColor=0
UIDetail=0
UIBackground=de
[GLPROVIDER]
GL=Opengl32.dll
[GLPROVIDERS]
Open GL=Opengl32.dll
DirectX=dx8wrap.dll
[rts]
ProcessAffinityMask=1
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=1
Shadows=1
Specular=1
SpecularLight=1
DiffuseLight=1
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=1
Forest=2
LandShading=1
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=2
Water=2
Effects=1
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.0625
PolygonOffsetUnits=-1.0
Na tomto configu jsem lítal dnes. Ještě teď jsem si všiml,že na příště mohu zkusit změnit Water 2 na 1 .
width=1920
height=1080
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=1
EnableResize=0
EnableClose=1
SaveAspect=0
Use3Renders=0
WideScreenFoV=1
UIColor=0
UIDetail=0
UIBackground=de
[GLPROVIDER]
GL=Opengl32.dll
[GLPROVIDERS]
Open GL=Opengl32.dll
DirectX=dx8wrap.dll
[rts]
ProcessAffinityMask=1
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=1
Shadows=1
Specular=1
SpecularLight=1
DiffuseLight=1
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=1
Forest=2
LandShading=1
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=2
Water=2
Effects=1
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.0625
PolygonOffsetUnits=-1.0
Na tomto configu jsem lítal dnes. Ještě teď jsem si všiml,že na příště mohu zkusit změnit Water 2 na 1 .
- 2/JG26_Achileus
- Člen eskadry
- Příspěvky: 800
- Registrován: 30 bře 2011 15:35
- Bydliště: Kladno
- PC sestava: OS:MS Win 10 (x64)
Motherboard:ASUS X79-DELUXE
CPU:Intel i7-4930K CPU @ 3.40GHz (arch:x64; @4,2 MHz)
RAM:16 GB
Disk:SSD KINGSTON (223,6 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (465,8 GB)
GPU:NVIDIA GeForce GTX 1080 (1920x1080x32b)
Monitor:DELL G2410 (24") - Kontaktovat uživatele:
Re: Conf.ini
Projdi vladisovo nastaveni a zkus textcompres na 2
"Uvidět, rozhodnout se .. zaútočit, uniknout nebo počkat" E. Hartmann
-
- Člen eskadry
- Příspěvky: 206
- Registrován: 20 kvě 2013 09:55
- Bydliště: Trnava, SK
Re: Conf.ini
EDIT!
....teraz s touto verziou som zatim max spokojny, perfect mod + vetsia dohladnost, ale stromy off, voda o nieco lepsia ako zaklad, a aj kompresia zapnuta, ale mne to takto max vyhovuje.
[window]
width=1680
height=1050
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=0
EnableResize=0
EnableClose=1
SaveAspect=0
Use3Renders=0
WideScreenFoV=1
UIColor=0
UIDetail=0
UIBackground=de
[GLPROVIDER]
GL=Opengl32.dll
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=3
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=0
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=1
Effects=1
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
....teraz s touto verziou som zatim max spokojny, perfect mod + vetsia dohladnost, ale stromy off, voda o nieco lepsia ako zaklad, a aj kompresia zapnuta, ale mne to takto max vyhovuje.
[window]
width=1680
height=1050
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=0
EnableResize=0
EnableClose=1
SaveAspect=0
Use3Renders=0
WideScreenFoV=1
UIColor=0
UIDetail=0
UIBackground=de
[GLPROVIDER]
GL=Opengl32.dll
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=3
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=0
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=1
Effects=1
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
-
- Člen eskadry
- Příspěvky: 636
- Registrován: 05 dub 2011 16:24
- Bydliště: Londyn
- PC sestava: OS Windows 10 Pro 64-bit
Motherboard ASUS Z97-PRO Gamer
Intel (Hard)Core i7-4790 3.60GHz
DDR3 8.00 GB RAM
HDD Storage 250GB + 1000TB external HDD
NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB Founders Edition
Monitor 4K 28'' AOC U2879VF
Logitech G940 set - Kontaktovat uživatele:
Re: Conf.ini
Tu mas aj moj..
[Render_DirectX]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=0
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=3
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=2
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=1
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=1
Forest=2
LandShading=2
LandDetails=2
LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=2
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=2
Effects=1
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
[Render_DirectX]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=0
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=3
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=2
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=1
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=1
Forest=2
LandShading=2
LandDetails=2
LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=2
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=2
Effects=1
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
Re: Conf.ini
Já s plynulostí nemám problém, jen s dohledností.
Tak prosím hoďte do placu které parametry změnit abych taky něco viděl.
Tady jsou moje:
[window]
width=1920
height=1080
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=0
EnableResize=0
EnableClose=1
SaveAspect=0
Use3Renders=0
WideScreenFoV=1
UIColor=5
UIDetail=1
UIBackground=de
[GLPROVIDER]
GL=Opengl32.dll
[GLPROVIDERS]
Open GL=Opengl32.dll
DirectX=dx8wrap.dll
[HookView Config]
AzimutSpeed=0.1
TangageSpeed=0.1
LenSpeed=1.0
MinLen=1.0
DefaultLen=20.0
MaxLen=3000.0
Speed=6
LeanF=0.39
LeanS=0.39
Raise=0.2
RubberBand=0.5
[Render_DirectX]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=0
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=4
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=2
Water=4
Effects=2
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
Tak prosím hoďte do placu které parametry změnit abych taky něco viděl.
Tady jsou moje:
[window]
width=1920
height=1080
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=0
EnableResize=0
EnableClose=1
SaveAspect=0
Use3Renders=0
WideScreenFoV=1
UIColor=5
UIDetail=1
UIBackground=de
[GLPROVIDER]
GL=Opengl32.dll
[GLPROVIDERS]
Open GL=Opengl32.dll
DirectX=dx8wrap.dll
[HookView Config]
AzimutSpeed=0.1
TangageSpeed=0.1
LenSpeed=1.0
MinLen=1.0
DefaultLen=20.0
MaxLen=3000.0
Speed=6
LeanF=0.39
LeanS=0.39
Raise=0.2
RubberBand=0.5
[Render_DirectX]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=0
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=4
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=2
Water=4
Effects=2
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
-
- Člen eskadry
- Příspěvky: 636
- Registrován: 05 dub 2011 16:24
- Bydliště: Londyn
- PC sestava: OS Windows 10 Pro 64-bit
Motherboard ASUS Z97-PRO Gamer
Intel (Hard)Core i7-4790 3.60GHz
DDR3 8.00 GB RAM
HDD Storage 250GB + 1000TB external HDD
NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB Founders Edition
Monitor 4K 28'' AOC U2879VF
Logitech G940 set - Kontaktovat uživatele:
Re: Conf.ini
sa mi mari ze to je landgeom, skus dat na 3
Re: Conf.ini
zkušební průlet nad Maltou v 500m a Sicílie jak na dlani, Díkes.2/JG26_Krak píše:sa mi mari ze to je landgeom, skus dat na 3
-
- Člen eskadry
- Příspěvky: 109
- Registrován: 07 čer 2011 15:03
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Conf.ini
Co ten ProcessAffinityMask=1 nemůže to mít taky nějakej vliv, když je to špatně nastavený ?
Ten řádek textcompres jsem měl vždy na nule a nikdy s tím nebyl problém.
Na radu Kraka jsem zkusil přepsat PolygonOffsetFactor na =-0.15 a PolygonOffsetUnits na =-3.0
Ten řádek textcompres jsem měl vždy na nule a nikdy s tím nebyl problém.
Na radu Kraka jsem zkusil přepsat PolygonOffsetFactor na =-0.15 a PolygonOffsetUnits na =-3.0
- 2/JG26_Achileus
- Člen eskadry
- Příspěvky: 800
- Registrován: 30 bře 2011 15:35
- Bydliště: Kladno
- PC sestava: OS:MS Win 10 (x64)
Motherboard:ASUS X79-DELUXE
CPU:Intel i7-4930K CPU @ 3.40GHz (arch:x64; @4,2 MHz)
RAM:16 GB
Disk:SSD KINGSTON (223,6 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (465,8 GB)
GPU:NVIDIA GeForce GTX 1080 (1920x1080x32b)
Monitor:DELL G2410 (24") - Kontaktovat uživatele:
Re: Conf.ini
To zalezi na poctu jader
"Uvidět, rozhodnout se .. zaútočit, uniknout nebo počkat" E. Hartmann
-
- Člen eskadry
- Příspěvky: 109
- Registrován: 07 čer 2011 15:03
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Conf.ini
Mám 4jádro AMD Phenom II X4 945
- 2/JG26_Achileus
- Člen eskadry
- Příspěvky: 800
- Registrován: 30 bře 2011 15:35
- Bydliště: Kladno
- PC sestava: OS:MS Win 10 (x64)
Motherboard:ASUS X79-DELUXE
CPU:Intel i7-4930K CPU @ 3.40GHz (arch:x64; @4,2 MHz)
RAM:16 GB
Disk:SSD KINGSTON (223,6 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (465,8 GB)
GPU:NVIDIA GeForce GTX 1080 (1920x1080x32b)
Monitor:DELL G2410 (24") - Kontaktovat uživatele:
Re: Conf.ini
zkus dat 1 nebo 3 pust si blackdeath track a zmer si fps
konzole fps start show myslim
konzole fps start show myslim
"Uvidět, rozhodnout se .. zaútočit, uniknout nebo počkat" E. Hartmann