Stránka 1 z 2
Optimalizacia a vyladenie (FPS)
Napsal: 15 pro 2012 10:40
od 2/JG26_Marsso
Tak, prikladam vam moje dlho skumane a testovane vyladenie grafiky, aby to bolo aj pekne aj hratelne
U mna 40-50 FPS nad mestom a mimo mesto aj viacej takze pohoda
Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)
Napsal: 15 pro 2012 10:54
od LEON
Úplný souhlas. Stromy nemá cenu si dávat nijak početné, protože tady nemají kolizní model a co jsem vídával, tak se to často zneužívalo. Soupeři se schovávali v metrové výšce v těch holografických lesích kolem cizích letišť a jakmile někdo startoval, vypluli z lesa, pokropili startujícího a zase se schovali pod ochranu nehmotných stromů. Když si ale počet stromů minimalizujete, tak se vám už soupeř do lesů tak často neschová (třebaže on ve svém ,,virtuálním světě" zrovna schovaný je, protože má nastavený počet stromů na maximum
).
Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)
Napsal: 15 pro 2012 12:22
od 2/JG26_Marsso
hehe vidis to by ma ani nenapadlo
A to je fakt divne ze to takto vymisleli s tymi stromami ze cez ne mozes preletiet a nic sa ti nestane
Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)
Napsal: 15 pro 2012 17:45
od LEON
Stejně tak by se pravděpodobně dalo zneužívat rozdílné nastavení množství domů. Ten, kdo si nastaví menší množství domů, tak může v nouzi prchnout k zemi do nějakého většího města, protože ho bude mít jen řídce osázené domy. Jeho pronásledovatel, pokud bude mít množství domů na MAX, bude ovšem muset kličkovat daleko víc, když bude mít ve svém ,,virtuálním vesmíru" těch domů daleko víc. Tohle není úplně šťastné řešení, podobné věci mající vliv na herní mechanismy, by měly být nastavovány na serveru, pro všechny stejně. Kvalitu zobrazení těch objektů ať si pak každý nastaví jak chce.
Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)
Napsal: 15 pro 2012 20:08
od 2/JG26_Marsso
No s tymi domami je to trochu inak.
Tam sa nemeni hustota domov ako u stromov, ale vykreslovanie mnozstva domov do dialky.
Uvediem screenshotom, pretoze mne sa domy a budovy zobrazovali uplne skaredne priam strasne iba same kocky, nevykreslene, tak som to skumal,nastavoval.
Preto je dobre dat neobmedzene a vykresluje domy vsetky pokial je dohlad v CLODovi, a vplyv na FPS to ma minimalný +/- 3 FPS
Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)
Napsal: 16 pro 2012 11:49
od LEON
U mě je největší zabiják FPS volba VIZUÁLNÍ EFEKTY. Klidně můžu mít všechno na HIGH a mám 50FPS, ale jakmile startuje několik letadel z letiště najednou a začne se za nima prášit, okamžitě mi jde FPS pod 5. Stejně tak, když letím v sevřené fromaci několika letadel a dvě z nich začnou střílet, tak mi ten kouř při střelbě taky spolehlivě udělá ze hry diáky. Jinak při solo letu nemám s FPS problémy ani při Vissual Effect na HIGH.
Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)
Napsal: 05 črc 2013 21:14
od 2/JG26_Krak
Pre ATI ckarov, BUS, cesta ako si vymazat logo Ubisoftu pri starte, vraj ze to pomoze
C:/Programs (x 86)/Steam/steamapps/common/il-2 sturmovik cliffs of dover/parts/core/GUI/
Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)
Napsal: 19 čer 2014 09:05
od 2/JG26_Krak
Esce jedna vec. ja som to nevedel a trapil sa, trapil... Smerovka bola velmi citliva, skoro nepouzitelna. Guglil som ja, vyguglil jednu vec. Ked vam nieco ani za boha nejde nastavit, cesta je nasledovna...
Otvorit Steam, pravym na Coda, properties, downloads a odskrtnut resp. nechat prazdne, synchronizaciu steamu a coda (ci tak nejko sa to vola, je to jedine policko na zaskrtnutie)
potom je nutne navolit vsetky funkcie este raz, ale u mna je to teraz totalny rozdiel.
Befko lieta skoro samo. Akurat musim zatiahnut podvozok, otvorit a zatiahnut klapky, otvorit chladice, zapnut kriz, nastavit budik na pitchy.......
Vy ste to vedeli? bo ja ee.
Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)
Napsal: 19 čer 2014 13:14
od Voyk
To že musí být vypnutá synchronizace kvůli nastavení sem věděl
Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)
Napsal: 24 čer 2014 07:09
od 2/JG26_Achileus
Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)
Napsal: 24 čer 2014 07:10
od 2/JG26_Achileus
pak jeste vzykousim tohle
Nejlépe jsou doty vidět při nastavení "VisibilityDistance=4".
Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)
Napsal: 23 zář 2014 19:16
od 2/JG26_Krak
Nikde neviem v configu (a to ich mam 3 verzie, nech nezerem) najst Process Affinity mask, aby som si pozrel pripadne upravil jadra. Dajte niekto pls kde to presne je. Pod rts nemam nic take. Alebo poslite rovno conf nech sa pozriem. Tak diky.
Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)
Napsal: 23 zář 2014 22:44
od 2/JG26_Achileus
no musel bych se podivat do zaloh snad uz zitra ....
Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)
Napsal: 26 zář 2014 20:35
od 2/JG26_HASIC
[BOB]
EpilepsyFilter=0
[window]
DepthBits =32
StencilBits=16
DrawIfNotFocused=0
SaveAspect=0
Render=D3D10_0
width=1920
height=1080
posLeft=0
posTop=0
ColourBits=32
FullScreen=1
ChangeScreenRes=1
Frequency=60
StereoMode=0
[NET]
speed=10000
localPort=27015
serverName=My Server
serverDescription=IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover
serverInfo1=
serverInfo2=
serverInfo3=
serverInfo4=
VAC=1
maxPlayers=255
socksEnable=0
socksHost=
socksPort=1080
socksUser=
socksPwd=
localHost=
SkinDownload=1
host=216.52.148.29
port=27016
[Console]
IP=20001
UseStartLog=1
WRAP=1
PAUSE=1
HISTORY=1024
HISTORYCMD=1024
PAGE=20
LOG=0
LOGTIME=0
LOAD=console.cmd
SAVE=console.cmd
LOGFILE=log.txt
LOGKEEP=0
[rts]
; 0 - not use, 1 - show cursor and not capture, 2 - not show cursor, and capture
mouseUse=2
; 0 - not use, 1 - use if hardware exist
joyUse=1
; 0 - not use, 1 - use if hardware exist
trackIRUse=1
ProcessAffinityMask=15
[rts_mouse]
SensitivityX=1.0
SensitivityY=1.0
SensitivityZ=1.0
Invert=0
SwapButtons = 0
[rts_joystick]
FF=1
[core]
RandSeed = 0
TexQual=3
TexFlags.PolygonStipple=0
Shadows=1
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
LandShading=2
LandDetails=2
Sky=3
Forest=3
VisibilityDistance=4
LandGeom=2
DrawCollisions=1
Water=-1
Effects=2
EffFlags.Light=1
EffFlags.SpriteRender=0
Grass=3
CordEffect=1
UseFog=0
UseLandCube=1
UseLandConnectedObject=1
LinearObjectManager=1
Roads=1
Sun=1
Clouds=1
EffFlags.LightSpritesProj=1
ShadowMapSize=5
TexFlags.AsyncLoad=1
TexFlags.ShowTexture=0
SimpleMesh.SWTransform=0
SimpleMesh.QuadTreeClip=1
SimpleMesh.InstancingHW=1
EffFlags.LightContextSprites=1
CloudsFlags.Detailed=1
TexFlags.CreateHDR=1
Decals=2
EffFlags.SWLight=0
TexFlags.CockpitOnePass=0
MegaTexture=0
TexFlags.Reflection=0
RenderTargetQual=3
MSAA=4
MeshStatics=2
MeshStaticsDetail=3
SimpleMesh.QTNoCompose=0
MeshFirstLod=0
MeshShowLod=0
SpawnHumans=0
TexFlags.SSAO=0
TexFlags.VSync=1
[sound]
SoundUse=1
DebugSound=0
SoundEngine=1
Speakers=1
Placement=0
SoundFlags.reversestereo=0
RadioFlags.Enabled=1
RadioEngine=2
MusicVolume=14
ObjectVolume=7
MusState.takeoff=1
MusState.inflight=1
MusState.crash=1
MusFlags.play=1
MasterVolume=14
Attenuation=7
SoundMode=0
SamplingRate=0
NumChannels=2
SoundExt.occlusions=1
SoundFlags.hardware=1
SoundFlags.streams=1
SoundFlags.duplex=1
SoundExt.acoustics=1
SoundExt.volumefx=1
SoundFlags.voicemgr=1
SoundFlags.static=1
VoiceVolume=8
Channels=1
SoundFlags.bugscorrect=0
SoundExt.extrender=0
SoundSetupId=8
ActivationLevel=0.02
Preemphasis=0.8
RadioLatency=0.5
AGC=1
PTTMode=1
RadioFlags.PTTMode=0
RadioFlags.PlayClicks=1
ActLevel=9
MicLevel=10
SoundFlags.UseRadioChatter=0
SoundFlags.AutoActivation=0
SoundFlags.forceEAX1=0
speakers=1
vgMaster=3
vgMusic=3
vgVoice=3
[game]
mirror=0
mapPadX=0.65
mapPadY=0.4
mapPadDX=0.35
mapPadDY=0.6
Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)
Napsal: 26 zář 2014 21:33
od 2/JG26_Marsso
ProcessAffinityMask u mna nemal ziadny efekt bolo skor horsie ako lepsie