Stránka 2 z 2

Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)

Napsal: 27 zář 2014 05:11
od 2/JG26_Krak
Vdaka Hasi, testnem to Marsso, dam vediet

Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)

Napsal: 16 dub 2015 21:07
od 2/JG26_Marsso
Vie mi niekto poradit preco mi vyhadzuje hru ked chcem dat direct 11 prepisem v configu Render=D3D10_0 na Render=D3D11_0 a hru mi stale vyhadzuje. Ze by TF mod nepodporoval DX11 ? Ma s tym niekto skusenosti ?

Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)

Napsal: 19 dub 2015 15:49
od 2/JG26_Marsso
moje nastavenie grafiky:
nastavenie.jpg
stromy zeru jak svin, jednak nemaju ziadny vyznam v hre cize akoby tam ani neboli, ale zopar som ich zapol nech vidim aspon ich farbu :mrgreen: predsa len nech tam zopar je, bez toho vyzera ta grafika akoby vsetka zelen a kriky zmizli z povrchu zemskeho :D

A fukol som tam sweetFX no s nim vyzera ten CLOD uplne inak ;) Celkom to vyhladi aj dobre, troska dost tmave to je, ale uplne k dokonalsti to ma hodne daleko, keby tak fungoval aspon 8x klasicke AA a 8x anizotroping filtering az potom by to stalo za to :B:

v confe som vysteloval iba toto:
VisibilityDistance=4 (skusal som aj 5 ale tam nedovidim ani volnym okom takze zbytocne)
ShadowMapSize=4 (3 sa uz moc rozpadavali tie tiene,ale pre slabsie grafiky to ma lepsi dopad na vykon a narast FPS)

ale zahadnym sposobom mi vzdy prepise Forest=0 ma to nejaky vplyv na tie stromy ked dam VisibilityDistance=4 a viac ?

Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)

Napsal: 21 dub 2015 15:23
od 2/JG26_Marsso
Som zvedavy kto z Vas uvidi ten rozdiel :mrgreen: okrem poklesu o 1FPS :D

SSAO - OFF
off.jpg
SSAO - ON
on.jpg

Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)

Napsal: 16 kvě 2015 18:01
od 2/JG26_Krak
Nakopol som sa k nakopnutiu SweetFX. Ten Cod je...iny..

Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)

Napsal: 17 kvě 2015 17:18
od 2/JG26_Achileus
lepsi ??

Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)

Napsal: 18 kvě 2015 18:18
od 2/JG26_Krak
Borci jak odstranim toto?

EDIT: Odstranene. Robil to SweetFX

launcher 2015-05-18 19-11-02-02.jpg
launcher 2015-05-18 19-10-56-74.jpg

Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)

Napsal: 20 kvě 2015 21:22
od 2/JG26_Marsso
fuha to mas daky divny sweet FX, mne to nerobi, ten spravny FX si tam dal na cloda co je urceny ?

Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)

Napsal: 21 kvě 2015 04:59
od 2/JG26_Krak
Som mal z Atagu.

Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)

Napsal: 22 kvě 2015 08:37
od 2/JG26_Marsso
Mal si tento ? SweetFX_by_CeeJay.dk-SMAA_PRESET_ULTRA-using-Les-Neutral6-Settings ?

Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)

Napsal: 28 kvě 2015 14:41
od 310_Pip
V CLODu už vyhlazování funguje a sweetfx už nepoužívám...

Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)

Napsal: 30 kvě 2015 21:54
od 2/JG26_Marsso
divne mne to neslo stale, musim vyskusat teraz mozno to bolo uz davno...

Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)

Napsal: 31 kvě 2015 22:16
od 2/JG26_Krak
moje nastavenie
conf
[core]
RandSeed = 0
TexQual=3
TexFlags.PolygonStipple=0
Shadows=1
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
LandShading=2
LandDetails=2
Sky=3
Forest=4
VisibilityDistance=4
LandGeom=2
DrawCollisions=1
Water=-1
Effects=1
EffFlags.Light=1
EffFlags.SpriteRender=0
Grass=3
CordEffect=1
UseFog=0
UseLandCube=1
UseLandConnectedObject=1
LinearObjectManager=1
Roads=1
Sun=1
Clouds=1
EffFlags.LightSpritesProj=1
ShadowMapSize=5
TexFlags.AsyncLoad=1
TexFlags.ShowTexture=0
SimpleMesh.SWTransform=0
SimpleMesh.QuadTreeClip=1
SimpleMesh.InstancingHW=1
EffFlags.LightContextSprites=1
CloudsFlags.Detailed=1
TexFlags.CreateHDR=1
Decals=2
EffFlags.SWLight=0
TexFlags.CockpitOnePass=0
MegaTexture=0
TexFlags.Reflection=0
RenderTargetQual=3
MSAA=0
MeshStatics=3
MeshStaticsDetail=4
SimpleMesh.QTNoCompose=0
MeshFirstLod=0
MeshShowLod=0
SpawnHumans=0
TexFlags.SSAO=0
TexFlags.VSync=1

3D nvidia
Untitled1.jpg
Untitled2.jpg

Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)

Napsal: 31 kvě 2015 22:25
od 2/JG26_Krak
achil k OBS mi Karaya napisal ..
..havent streamed using OBS in a long while, I'm usually using it to record to HD. Maybe some kind of overlay is conflicting with OBS and leading to the crashes (Steam Overlay, Teamspeak Overlay, SweetFX,...). Try to disable those and see if it works better that way!

Re: Optimalizacia a vyladenie (FPS)

Napsal: 02 čer 2015 07:31
od 2/JG26_Achileus
zajimave vyzkousim uvidime :fw2: