Tak a rychla recenze :)
Napsal: 04 dub 2011 17:00
Nastavení hry na full real vyjma venkovních pohledů.
Instalace ruské verze OK (až na ten jejich malware) zarazilo mě, že instalace ve steamu došla na +-42% a pak zase začala od začátku a napodruhé se dostala někam do 60tek a pak se to samo stoplo. Po volbě play to zjistilo že je to vlastně OK a hra se spustila. Pode jiných to není chyba, ale vlastnost, tak se nelekejte.
Splashscreen ukazuje pilota RAF vrásčitého, typoval bych ho někde před čtyřicítkou...kolik takhle starých jich létalo?
Menu:Funkční, neurazí ale také nenadchne.
Visualizace ingame: Na AMD Phenom II X4 3,2Ghz, 4Gb RAM a NV260OC s 1Gb pameti a všechno na medium je to v 1280/1024 outta box naprosto nehratelne. FPS cca 20, ovšem s příšerným drbáním. Kontinuálním drbáním. Odporným soustavným drbáním přerušovaným jen většími a ještě odpornějšími delšími zakopnutími enginu. A to jsem byl sám na online mapě!
Textury na dálku hnusné, mid nastavení znamená předměty vzdálené cca km dva mít úplně holé. To, co je na blízko světlé je přepálené jakýmsi odporným HDR efektem a zblízka je ta textura naprosto odporně hrubá. výsledek je, že to vypadá jak z Comanche 3, ale tam byla alespoň většinu času milosrdná tma.
Shodil jsem detaily, kvalitu trávy i objektů a už jsem dosáhl celkem plynulého pohybu. Ovšem za cenu že je to ultrahnusné. Tráva se vykresluje v kruhu 15m kolem letadla, objekty za tímto kruhem jsou zoufale ořezané (wingmanům např. nejsou vidět podvozky).
Odvážil jsem se bojovat s Bf110 na online mapě, všechno OK dokud jsem se nepřiblížil na vzdálenost vhodnou ke střelbě. LAAAG a po probuzení nemám křídlo a befko taky ne. Wow.
Grafika: potvrzuji 4/10
Flight model: Complex Engine Management je hezký, konečně, po deseti letech...Motory kuckají, při ubrání plynu z nich jdou čmoudíky, nicméně rpm podle budíku skáče o 200 a více otáček, aniž by motor nějak zvukově prostestoval...to je HODNĚ divné. Zničení motoru špatným nastavením kombinace plyn/propitch je naprosto snadné, to bude legrace v soubojích.
Samotný let je...docela jednoduchý...krouťák je cítit, přidali něco P-faktoru, ale není to žádná kudla. Rychlé změny režimu letu znamenají pořád trimovat. Sláva! Ještě jsem zvědav, jestli Bf109 bude utíkat ze směru jak má.
Přistál jsem při prvním letu s FPS15-20 a stutterem s Hurricanem na tři body přesně na práh dráhy, žádné utíkání ze směru ve výběhu, to Eurostar s příďákem utíká víc. V reálu nemyslím že by se mi to kdy takhle povedlo a to těch přistání mám už ke stovce za sebou ...smiley
Snažil jse se ho dostat do vývrtky, docela pěkné efekty. Z vývrtky jsem se dostal standartně.
Spitfire se na zemi rozkošně kolébá.
FM: zatím 7/10 (oproti brutálnímu ROFu je to značně slabší)
Zvuky: Hudba v menu mi kvalitou připomíná midi AxelF na Sounblaster 2 8bit, doporučuji vypnout....motory jsou krajně bezpohlavní, žádný zvuk výfuků V12 1,5m od ucha. Když chcípnu Hurricana na trávníku tak místo zpěvu kosů slyším jakési drbání vlnitého plechu. Venkovní zvuk Hurricana je naprosto určitě zvuk Bf109 z Vanilla Ila. Fuj hnus. Zvuk střelby je jak trhání suchého zipu. Podle mě příliš vysoko posazené. Pár kulí jsem už hlavní prohnal (i puškové náboje 7,62) a tohle je prostě špatně.
Zvuky: Naprostá katastrofa. 1/10
DM: Zničení motoru nevhodnou manipulací hezké. Rozštípání letadla ujde. Střelbu na živé cíle jsem s ohledem na příšernou HW náročnost vynechal. Třeba mě někdo doplní, tady nehodnotím.
Střelba dělá hezké věci. lítají plechy, padají části strojů, poškozením se vysouvají podvozky, s uraženým křídlem se letět nedá.
Bude to chtít pár zásadních patchů.Pro majitele podobného PC stroje jako mám, těch 15 babek za ruskou verzi to stojí zato jen jako ukázka co je také možné vydat a nestydět se u toho. 29 a víc eura za to dá jen blázen...
Výsledek: 4/10
Prevzato s svk fóra, autor: WT_Schmouddle
Instalace ruské verze OK (až na ten jejich malware) zarazilo mě, že instalace ve steamu došla na +-42% a pak zase začala od začátku a napodruhé se dostala někam do 60tek a pak se to samo stoplo. Po volbě play to zjistilo že je to vlastně OK a hra se spustila. Pode jiných to není chyba, ale vlastnost, tak se nelekejte.
Splashscreen ukazuje pilota RAF vrásčitého, typoval bych ho někde před čtyřicítkou...kolik takhle starých jich létalo?
Menu:Funkční, neurazí ale také nenadchne.
Visualizace ingame: Na AMD Phenom II X4 3,2Ghz, 4Gb RAM a NV260OC s 1Gb pameti a všechno na medium je to v 1280/1024 outta box naprosto nehratelne. FPS cca 20, ovšem s příšerným drbáním. Kontinuálním drbáním. Odporným soustavným drbáním přerušovaným jen většími a ještě odpornějšími delšími zakopnutími enginu. A to jsem byl sám na online mapě!
Textury na dálku hnusné, mid nastavení znamená předměty vzdálené cca km dva mít úplně holé. To, co je na blízko světlé je přepálené jakýmsi odporným HDR efektem a zblízka je ta textura naprosto odporně hrubá. výsledek je, že to vypadá jak z Comanche 3, ale tam byla alespoň většinu času milosrdná tma.
Shodil jsem detaily, kvalitu trávy i objektů a už jsem dosáhl celkem plynulého pohybu. Ovšem za cenu že je to ultrahnusné. Tráva se vykresluje v kruhu 15m kolem letadla, objekty za tímto kruhem jsou zoufale ořezané (wingmanům např. nejsou vidět podvozky).
Odvážil jsem se bojovat s Bf110 na online mapě, všechno OK dokud jsem se nepřiblížil na vzdálenost vhodnou ke střelbě. LAAAG a po probuzení nemám křídlo a befko taky ne. Wow.
Grafika: potvrzuji 4/10
Flight model: Complex Engine Management je hezký, konečně, po deseti letech...Motory kuckají, při ubrání plynu z nich jdou čmoudíky, nicméně rpm podle budíku skáče o 200 a více otáček, aniž by motor nějak zvukově prostestoval...to je HODNĚ divné. Zničení motoru špatným nastavením kombinace plyn/propitch je naprosto snadné, to bude legrace v soubojích.
Samotný let je...docela jednoduchý...krouťák je cítit, přidali něco P-faktoru, ale není to žádná kudla. Rychlé změny režimu letu znamenají pořád trimovat. Sláva! Ještě jsem zvědav, jestli Bf109 bude utíkat ze směru jak má.
Přistál jsem při prvním letu s FPS15-20 a stutterem s Hurricanem na tři body přesně na práh dráhy, žádné utíkání ze směru ve výběhu, to Eurostar s příďákem utíká víc. V reálu nemyslím že by se mi to kdy takhle povedlo a to těch přistání mám už ke stovce za sebou ...smiley
Snažil jse se ho dostat do vývrtky, docela pěkné efekty. Z vývrtky jsem se dostal standartně.
Spitfire se na zemi rozkošně kolébá.
FM: zatím 7/10 (oproti brutálnímu ROFu je to značně slabší)
Zvuky: Hudba v menu mi kvalitou připomíná midi AxelF na Sounblaster 2 8bit, doporučuji vypnout....motory jsou krajně bezpohlavní, žádný zvuk výfuků V12 1,5m od ucha. Když chcípnu Hurricana na trávníku tak místo zpěvu kosů slyším jakési drbání vlnitého plechu. Venkovní zvuk Hurricana je naprosto určitě zvuk Bf109 z Vanilla Ila. Fuj hnus. Zvuk střelby je jak trhání suchého zipu. Podle mě příliš vysoko posazené. Pár kulí jsem už hlavní prohnal (i puškové náboje 7,62) a tohle je prostě špatně.
Zvuky: Naprostá katastrofa. 1/10
DM: Zničení motoru nevhodnou manipulací hezké. Rozštípání letadla ujde. Střelbu na živé cíle jsem s ohledem na příšernou HW náročnost vynechal. Třeba mě někdo doplní, tady nehodnotím.
Střelba dělá hezké věci. lítají plechy, padají části strojů, poškozením se vysouvají podvozky, s uraženým křídlem se letět nedá.
Bude to chtít pár zásadních patchů.Pro majitele podobného PC stroje jako mám, těch 15 babek za ruskou verzi to stojí zato jen jako ukázka co je také možné vydat a nestydět se u toho. 29 a víc eura za to dá jen blázen...
Výsledek: 4/10
Prevzato s svk fóra, autor: WT_Schmouddle