Stránka 2 z 4

Re: 4.12

Napsal: 18 čer 2013 17:35
od 2/JG26_Marsso
Ja myslim ze to tam neni, sice som to neskusal, ale pokial to neni pisane tu v guide tak to tam asi neni.
Ja som to sice prekladal v google ale to je skor v latincine :D nez v slovencine alebo cestine
Krak je zdatny s tymto jazykom, myslim ze ked to prebehne ocami nam vytiahne s toho to najdolezitejsie ;)

V tom patchi ak to rozbalite je guide 4.12 Kraku prelozis nam s toho nieco podstatne co tam pisu ? Dik ;)
Neda sa sem uploadnut priloha v pdf ! :cry: ( "Přípona pdf není povolena" :evil: )

Re: 4.12

Napsal: 18 čer 2013 19:27
od 2/JG26_Krak
zhruba
nove lietadla-
- Beaufort I (AI only)
- Beaufort I late (AI only)
- Beaufort II (AI only)
- Do 217 M1 (AI only)
- Ki-45 KAI OTSU
- Ki-45 KAI KO
- Mohawk IV (AI only)
- Wellington III (AI only)

nove kokpity
- B5N2 Kate
- Hawk-75 (finska)
- Ki-45 (vsetky dostupne verzie)
- SB 2M-100A

zmeny pre AI
-AI pouzivaju vedlajsiu drahu na taxi
-
-AI uz rozpozna ze je pod palbou AAA a prerusi utok
-AI sa pri strelbe sprava uz ako clovek (zmeneny model strelby)
-pridane viac moznosti do prikazoveho listu (TAB klavesa, RRR nie je)
-AI v lietadle s pilotom a co-pilotom uz nepada na zem pri zabity pilota
-opraveny bug pre pristavanie AI, ked boli prilis naklonene havarovali (???)


zmeny letoveho modelu
-vylepseny let model pre P-36 / P-40 vsetky, SB-2, B5N a Me-163
-vplyv mach odporu na drak lietadla (vsetky)
-uparvena dlzka Bf109 na spravnu 8.94m u modelov F az K

nove efekty
-zmena niekolkych vizualnych efektov, dym, ohen, vodne splechy atd


dalej
-obrazovka sir. monika
-vacsie zorne pole
-nove nastavenia v ...ehm...nastaveniach
-zmena zapocitavania pri zostreloch, pridane zdielane kily,
-hrac ktory veli letke bombrov dostane vsetky body zo znicenych cielov, ktore trafil AI bomber
- pridane nove poruchy podvozku

novy bomb naklad
- A-20G: 2x20 Fragmentation Bombs

- B-17E: 16x20 Fragmentation Bombs

- B-17F: 16x20 Fragmentation Bombs

- B-17G: 16x20 Fragmentation Bombs

- B-25C-25NA: 40xParachute Fragmentation
60xParachute Fragmentation
4x20 Fragmentation Bombs

- B-25G-1NA: 40xParachute Fragmentation
60xParachute Fragmentation
4x20 Fragmentation Bombs

- B-25H-1NA: 40xParachute Fragmentation
60xParachute Fragmentation
4x20 Fragmentation Bombs

- B-25J-1NA: 60xParachute Fragmentation
6x20 Fragmentation Bombs
4x1000 lbs Bombs

- B-29: 20x20 Fragmentation Bombs

- P-51 B-NA: 2x20 Fragmentation Bombs

- P-51 C-NT: 2x20 Fragmentation Bombs

- Mustang Mk.III: 2x20 Fragmentation Bombs

- P-51 D-20NA: 2x20 Fragmentation Bombs

- P-51 D-5NT: 2x20 Fragmentation Bombs

- TBF-1: 2x20 Fragmentation Bombs
4x20 Fragmentation Bombs

- TBF-1C: 2x20 Fragmentation Bombs
4x20 Fragmentation Bombs

- TBM-3: 2x20 Fragmentation Bombs
4x20 Fragmentation Bombs

- Avenger Mk.III: 2x20 Fragmentation Bombs
4x20 Fragmentation Bombs

plus pridane nejake nove tlacitka v controls, nove objekty, polady pre kameru, atd. Zhruba

Re: 4.12

Napsal: 18 čer 2013 19:32
od 2/JG26_Marsso
parada diki Kraku ;)

Re: 4.12

Napsal: 18 čer 2013 19:39
od 2/JG26_Krak
uz je aj SAS mod aktivator. keby niekto chcel na extra verziu Ila

http://www.panzerkampfwagen.cz/forum/vi ... ost_205820

Re: 4.12

Napsal: 19 čer 2013 09:15
od 2/JG26_Fokusak
Dobrá práce Kraku a díky moc za překlad. Jen otázečka na vysvětlení : ten Sas mod activator je ako čo ža chujovinu? Tušení mám ale moje maminka mě učila když něco nevíš, nebo si nejsi jistý?? tak se zeptej Otíčku :lol:

Re: 4.12

Napsal: 19 čer 2013 11:15
od 2/JG26_Krak
To je taky bazmek. Urobis si instalaciu Ila 4.07 az 4.12, potom das SaS mod act a mozes instalovat veselo vselijake mody. Efekty, zvuky vody, dym koure...Komprende?

Re: 4.12

Napsal: 19 čer 2013 12:22
od 2/JG26_Fokusak
Aha, tak že to není takový ten bazmek který je v kořenu ila a když si ho spustil, tak se ti hra updatovala?

Re: 4.12

Napsal: 19 čer 2013 17:45
od 2/JG26_Krak
nie to nie je updater. sas je len na mody.
dalej z svk viem, ze refuel/rearm bude asi neskor. repair nebude vobec.

Re: 4.12

Napsal: 19 čer 2013 21:21
od 2/JG26_Achileus
jj taky jsme to cetl

Re: 4.12

Napsal: 19 črc 2013 16:53
od saldy
Co furt máte s tím rrr, Jak to zlepší hru? Jinak instalaci na nový disk jsem dělal dle rady magota. Na čistou instalaci 4.08 nešahám. Jenom jí skopíruju do jiné složky, používám 4.12 a 4.11.1+hsfx6. Jinak to teď nejde. Až vyjde doufám už do vánoc hsfx7, tak starou složku jen smažu a na 4.12 dodám balík s hsfx7.

Ještě nemám dořešeno jak nastavení G940 uložit do obou stávajících složek šturma, jak ho nahraju do jedné, z té druhé se smaže a naopak.

Re: 4.12

Napsal: 19 črc 2013 18:22
od 2/JG26_Marsso
RRR (reload,refuel,repair) myslim ze v HSFX to dost chýba a takysto aj v cistej verzii :cry:
Na UP 3.0 je to bezna vec uz od verzie UP 2.0 to bolo ;)
Je to skoda, pretoze pouzijes lietadlo, pristanes s nim a mozes ho zahodit a beries stale nový stroj, myslim ze v realy to takto tiez nefungovalo to by z hangaru prisli do hodiny o vsetky lietadla :D
Je to vetsia atmosfera ked sme pristali s lietadlom na letisku a modlili sme sa aby nedosiel nejaky vulcher :mrgreen:
Idealne by bolo vzdy zaparkovat rychle do hangaru a tam pockat na opravu, dozbrojenie, dotankovanie, malo by to ovela vetsie gule :B:

Re: 4.12

Napsal: 19 črc 2013 19:34
od 2/JG26_Achileus
Jj jak bych si rrr moc pral a saldy s tim jojem je to nejake divne jak se ti to tak muze presouvat neco je spatne

Re: 4.12

Napsal: 19 črc 2013 21:32
od saldy
Tak to jo, s tím rrr, takhle jsem o tom nepřemýšlel, každý přiblížení realu, byť jen o metr se počítá. Škoda jen toho nočního radaru v Bf 110G-4, to už asi nikdy nedodělaj, tam je nějaký velký problém, ale ne pro single hraní.

Re: 4.12

Napsal: 21 črc 2013 14:05
od 2/JG26_Krak
saldy k G940 si sprav novy profil a prirad ho k danej instalacii

Re: 4.12

Napsal: 22 črc 2013 16:02
od 2/JG26_Vladis
Ak by chcel niekto odskusat zatial neoficilne zvuky pod 4.12
https://dl.dropboxusercontent.com/u/683 ... sounds.rar