Detailní nastavení grafické karty (conf.ini)
- 2/JG26_Marsso
- Člen eskadry
- Příspěvky: 559
- Registrován: 30 bře 2011 15:43
- Bydliště: Slovakia
- PC sestava: CPU: i5 4670k 3,9Ghz
RAM: Crucial 16GB 1600Mhz
MB: ASUS Z97-A
GPU: ASUS GTX 1070 STRIX OC
SSD: Crucial M500 120GB
HDD: WD Blue 1OOOGB
PSU: Corsair HX 520W
Monitor: 23" LG M2350D
Detailní nastavení grafické karty (conf.ini)
TexQual Kvalita textur. Přednastaveno dle typu grafické karty.
3 - standard
2 - standard/2
1 - standard/4
0 - standard/8
TexMipFilter Úroveň mipmaping filtru. Ovlivňuje zobrazení sousedících a překrývajících se textur
0 - žádné - nejrychlejší
1 - bilineární - zvyšuje kvalitu zobrazených textur s minimálním dopadem na výkon
2 - trilineární - mírně hezčí než bilineární, více zpomaluje
3 - anisotropické - zvyšuje kvalitu oproti trilineárnímu nastavení, ale snižuje výkon
TexFlags.TexAnisotropicExt Pokud používáte Anisotropický mipmaping, je dobré zapnout.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexCompress
0 - 32 bit textury - nejhezčí, ale nejpomalejší nastavení
1 - 16bit textury - nejrychlejší volba, jen s kvalitou už to jaksi není ono.
2 - S3TC komprese - zvyšuje výkon s minimálním dopadem na kvalitu zobrazení
TexFlags.TexCompressARBExt Je nutno zapnout, pokud používáte S3TC kompresi textur.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexFlags.UseDither Zapíná dithering v 16-bit režimu. Odstraňuje efekt "barevných ploch" například při zobrazování vody nebo oblohy. Ve 32-bit režimu nemá žádný efekt.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexFlags.UseVertexArrays a TexFlags.VertexArrayExt Se zapnutím většinou docílíte vyššího výkonu, poněvadž aplikace bude tak vrcholy polygonů zpracovávat po skupinách, nikoliv jednotlivě.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexFlags.ARBMultitextureExt Zapíná multitexturing. Toto lze pozorovat zejména na vodní hladině a také na obloze. Vzdálená oblaka tvořená texturou po vypnutí této volby vypadají spíše jako šmouhy.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexFlags.TexEnvCombineExt Souvisí s multitexturingem. Projeví se například na efektu mělkých vod na březích řek, apod. Vypnutí nepatrně zvyšuje výkon.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexFlags.SecondaryColorExt Tato volba může za zpracování mlhy. Pokud ji vypnete může se vám stát, že při letu okolo lesa bude celá krajina zamlžená, les však ne. Doporučuji zapnout.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexFlags.ClipHintExt Aplikace se zapnutou volbu vnutí ovladači, aby se nezabýval ořezem, které neprovede aplikace sama. Se zapnutou volbou mírně zvýšíte výkon.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexFlags.UsePaletteExt Při práci s texturami aplikace použije indexované textury. Urychlí vykreslování (nezatěžuje paměť grafické karty) s minimálním dopadem na kvalitu. Doporučuji zapnout.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
<p> Ostatní volby už jistě znáte včetně jejich dopadu na výkon</p>
HardwareShaders Je třeba aktivovat, pokud chcete používat Perfekt mód.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
Shadows Nastavuje kvalitu zobrazených stínů.
0
1
2
Specular, SpecularLight a DiffuseLight Souvisí s vykreslováním světelných odlesků, především na vodě.
0
1
2
DynamicalLights Souvisí s vykreslováním světelných odlesků.
0
1
MeshDetail Upravuje zpracování sítě vrcholů polygonů (nebo si to alespoň myslím ).
0
1
2
VisibilityDistance Nastavuje vzdálenost pro vykreslování objektů.
0
1
2
3 - to je Perfect mód
Sky Nastavuje kvalitu zobrazení mraků.
0 - mraky vypnuty
1 - neprůsvitné mraky
2 - průsvitné mraky
ForestNastavuje kvalitu zobrazení lesů. (čím více, tím pěkněji)
0
1
2
LanshadingUpřesňuje zobrazení stínů pozemních objektů. (čím více, tím pěkněji)
0
1
2
3
Landdetails Upřesňuje úroveň detailů pozemních objektů. (čím více, tím pěkněji)
0
1
2
LandGeom Už jste někdy letěli a všimli si, jak se mění zakřivení kopce s jeho vzdáleností od vás? Tak za to může tato hodnota.
0
1
2
TexLarge Nastavení kvality textur pro letadla.
0 - nízké rozlišení
1 - vysoké rozlišení
TexLandQual Stejné, jako TexQual výše, ale pro pozemní objekty.
3 - standard
2 - standard/2
1 - standard/4
0 - standard/8
TexLandLarge Stejné, jako TexLarge, jen pro pozemní objekty.
0 - nízké rozlišení
1 - vysoké rozlišení
VideoSetupId Nastavení grafické karty. Nastaveno podle výchozí konfigurace.
17 - custom
Water Zobrazení vody.
0 - bez odrazů
1 - stíny mraků, odrazy země a mraků
2 - perfect režim
3 - perfect voda s vysokým výkonem - pouze pro nVidia 6600 a vyšší
4 - střední kvalita - pouze pro nVidia 6600 a vyšší
Effects Zobrazení sttínů po explozích a jiné nesmysly. Doporučuji vypnout.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
2 - vyšší kvalita efektů - pouze pro silné procesory
ForceShaders1x Vynucené zapnutí shaderů 1.x Zvyšuje výkon s kartami GeForce FX 5200, 5600, 5700.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
PolygonOffsetFactor a PolygonOffsetUnits Při problikávajících pozemních objektech z velkých výšek by měla odstranit tento problém změna hodnot z původních -0.0625 a -1.0 na -0,15 a -3,0. Mě osobně toto nastavení pomohlo odstranit problém s viděním letadel a pozemních cílů skrze mraky a trup letounu. Doporučuji ponechat na default.
3 - standard
2 - standard/2
1 - standard/4
0 - standard/8
TexMipFilter Úroveň mipmaping filtru. Ovlivňuje zobrazení sousedících a překrývajících se textur
0 - žádné - nejrychlejší
1 - bilineární - zvyšuje kvalitu zobrazených textur s minimálním dopadem na výkon
2 - trilineární - mírně hezčí než bilineární, více zpomaluje
3 - anisotropické - zvyšuje kvalitu oproti trilineárnímu nastavení, ale snižuje výkon
TexFlags.TexAnisotropicExt Pokud používáte Anisotropický mipmaping, je dobré zapnout.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexCompress
0 - 32 bit textury - nejhezčí, ale nejpomalejší nastavení
1 - 16bit textury - nejrychlejší volba, jen s kvalitou už to jaksi není ono.
2 - S3TC komprese - zvyšuje výkon s minimálním dopadem na kvalitu zobrazení
TexFlags.TexCompressARBExt Je nutno zapnout, pokud používáte S3TC kompresi textur.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexFlags.UseDither Zapíná dithering v 16-bit režimu. Odstraňuje efekt "barevných ploch" například při zobrazování vody nebo oblohy. Ve 32-bit režimu nemá žádný efekt.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexFlags.UseVertexArrays a TexFlags.VertexArrayExt Se zapnutím většinou docílíte vyššího výkonu, poněvadž aplikace bude tak vrcholy polygonů zpracovávat po skupinách, nikoliv jednotlivě.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexFlags.ARBMultitextureExt Zapíná multitexturing. Toto lze pozorovat zejména na vodní hladině a také na obloze. Vzdálená oblaka tvořená texturou po vypnutí této volby vypadají spíše jako šmouhy.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexFlags.TexEnvCombineExt Souvisí s multitexturingem. Projeví se například na efektu mělkých vod na březích řek, apod. Vypnutí nepatrně zvyšuje výkon.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexFlags.SecondaryColorExt Tato volba může za zpracování mlhy. Pokud ji vypnete může se vám stát, že při letu okolo lesa bude celá krajina zamlžená, les však ne. Doporučuji zapnout.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexFlags.ClipHintExt Aplikace se zapnutou volbu vnutí ovladači, aby se nezabýval ořezem, které neprovede aplikace sama. Se zapnutou volbou mírně zvýšíte výkon.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
TexFlags.UsePaletteExt Při práci s texturami aplikace použije indexované textury. Urychlí vykreslování (nezatěžuje paměť grafické karty) s minimálním dopadem na kvalitu. Doporučuji zapnout.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
<p> Ostatní volby už jistě znáte včetně jejich dopadu na výkon</p>
HardwareShaders Je třeba aktivovat, pokud chcete používat Perfekt mód.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
Shadows Nastavuje kvalitu zobrazených stínů.
0
1
2
Specular, SpecularLight a DiffuseLight Souvisí s vykreslováním světelných odlesků, především na vodě.
0
1
2
DynamicalLights Souvisí s vykreslováním světelných odlesků.
0
1
MeshDetail Upravuje zpracování sítě vrcholů polygonů (nebo si to alespoň myslím ).
0
1
2
VisibilityDistance Nastavuje vzdálenost pro vykreslování objektů.
0
1
2
3 - to je Perfect mód
Sky Nastavuje kvalitu zobrazení mraků.
0 - mraky vypnuty
1 - neprůsvitné mraky
2 - průsvitné mraky
ForestNastavuje kvalitu zobrazení lesů. (čím více, tím pěkněji)
0
1
2
LanshadingUpřesňuje zobrazení stínů pozemních objektů. (čím více, tím pěkněji)
0
1
2
3
Landdetails Upřesňuje úroveň detailů pozemních objektů. (čím více, tím pěkněji)
0
1
2
LandGeom Už jste někdy letěli a všimli si, jak se mění zakřivení kopce s jeho vzdáleností od vás? Tak za to může tato hodnota.
0
1
2
TexLarge Nastavení kvality textur pro letadla.
0 - nízké rozlišení
1 - vysoké rozlišení
TexLandQual Stejné, jako TexQual výše, ale pro pozemní objekty.
3 - standard
2 - standard/2
1 - standard/4
0 - standard/8
TexLandLarge Stejné, jako TexLarge, jen pro pozemní objekty.
0 - nízké rozlišení
1 - vysoké rozlišení
VideoSetupId Nastavení grafické karty. Nastaveno podle výchozí konfigurace.
17 - custom
Water Zobrazení vody.
0 - bez odrazů
1 - stíny mraků, odrazy země a mraků
2 - perfect režim
3 - perfect voda s vysokým výkonem - pouze pro nVidia 6600 a vyšší
4 - střední kvalita - pouze pro nVidia 6600 a vyšší
Effects Zobrazení sttínů po explozích a jiné nesmysly. Doporučuji vypnout.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
2 - vyšší kvalita efektů - pouze pro silné procesory
ForceShaders1x Vynucené zapnutí shaderů 1.x Zvyšuje výkon s kartami GeForce FX 5200, 5600, 5700.
0 - vypnuto
1 - zapnuto
PolygonOffsetFactor a PolygonOffsetUnits Při problikávajících pozemních objektech z velkých výšek by měla odstranit tento problém změna hodnot z původních -0.0625 a -1.0 na -0,15 a -3,0. Mě osobně toto nastavení pomohlo odstranit problém s viděním letadel a pozemních cílů skrze mraky a trup letounu. Doporučuji ponechat na default.
- OREL_Voyager
- Obergefreiter
- Příspěvky: 13
- Registrován: 08 dub 2011 09:07
- Bydliště: Slovakia,Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detailní nastavení grafické karty (conf.ini)
Ak by chcel niekto podrobnejší popis tak na našich stránkach na fóre nájdete kompletný návod.
DB-VH
III./JG1_Voyager
"Wenn Sie fliegen müssen, um zu sehen, so stellen Sie sicher, dass Ihnen jetzt fällt mein Puma ....."
III./JG1_Voyager
"Wenn Sie fliegen müssen, um zu sehen, so stellen Sie sicher, dass Ihnen jetzt fällt mein Puma ....."
- 2/JG26_Achileus
- Člen eskadry
- Příspěvky: 800
- Registrován: 30 bře 2011 15:35
- Bydliště: Kladno
- PC sestava: OS:MS Win 10 (x64)
Motherboard:ASUS X79-DELUXE
CPU:Intel i7-4930K CPU @ 3.40GHz (arch:x64; @4,2 MHz)
RAM:16 GB
Disk:SSD KINGSTON (223,6 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (465,8 GB)
GPU:NVIDIA GeForce GTX 1080 (1920x1080x32b)
Monitor:DELL G2410 (24") - Kontaktovat uživatele:
Re: Detailní nastavení grafické karty (conf.ini)
no no no zadne reklamy !
"Uvidět, rozhodnout se .. zaútočit, uniknout nebo počkat" E. Hartmann
- OREL_Voyager
- Obergefreiter
- Příspěvky: 13
- Registrován: 08 dub 2011 09:07
- Bydliště: Slovakia,Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detailní nastavení grafické karty (conf.ini)
Ja som chcel iba trocha pomôcť ak by si niekto nevedel rady....
DB-VH
III./JG1_Voyager
"Wenn Sie fliegen müssen, um zu sehen, so stellen Sie sicher, dass Ihnen jetzt fällt mein Puma ....."
III./JG1_Voyager
"Wenn Sie fliegen müssen, um zu sehen, so stellen Sie sicher, dass Ihnen jetzt fällt mein Puma ....."
-
- Člen eskadry
- Příspěvky: 636
- Registrován: 05 dub 2011 16:24
- Bydliště: Londyn
- PC sestava: OS Windows 10 Pro 64-bit
Motherboard ASUS Z97-PRO Gamer
Intel (Hard)Core i7-4790 3.60GHz
DDR3 8.00 GB RAM
HDD Storage 250GB + 1000TB external HDD
NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB Founders Edition
Monitor 4K 28'' AOC U2879VF
Logitech G940 set - Kontaktovat uživatele:
- 2/JG26_Achileus
- Člen eskadry
- Příspěvky: 800
- Registrován: 30 bře 2011 15:35
- Bydliště: Kladno
- PC sestava: OS:MS Win 10 (x64)
Motherboard:ASUS X79-DELUXE
CPU:Intel i7-4930K CPU @ 3.40GHz (arch:x64; @4,2 MHz)
RAM:16 GB
Disk:SSD KINGSTON (223,6 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (465,8 GB)
GPU:NVIDIA GeForce GTX 1080 (1920x1080x32b)
Monitor:DELL G2410 (24") - Kontaktovat uživatele:
Re: Detailní nastavení grafické karty (conf.ini)
diky zkouknu to snad to bude lepsi
"Uvidět, rozhodnout se .. zaútočit, uniknout nebo počkat" E. Hartmann
-
- Člen eskadry
- Příspěvky: 206
- Registrován: 20 kvě 2013 09:55
- Bydliště: Trnava, SK
Re: Detailní nastavení grafické karty (conf.ini)
Tak tu je moje nastavenie configu, nic zvlasne idem na openGL, nemam perfect mod, a ani paradnu vodu a ani kopec stromov. Tieto vymozenosti som testoval tak tyzden ale akonahle prisla narocnejsia mapa fps slo do p....
Takze lietam na tomto nastaveni, ak by niekto vedel poradit este lepsie optimalizovat config sem s navrhmi!
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=0
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=1
Effects=1
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
Takze lietam na tomto nastaveni, ak by niekto vedel poradit este lepsie optimalizovat config sem s navrhmi!
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=0
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=1
Effects=1
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
- 2/JG26_Fokusak
- Člen eskadry
- Příspěvky: 179
- Registrován: 19 dub 2011 17:24
- Bydliště: Prague
Re: Detailní nastavení grafické karty (conf.ini)
Tak nastaveno,( včetně grafiky ), uvidíme zda taky něco uvidím. ale jinak kvalita sla dolů
Cílem války není padnout za svou vlast, ale donutit ty parchanty na druhý straně, aby padli za tu svou...
-
- Člen eskadry
- Příspěvky: 206
- Registrován: 20 kvě 2013 09:55
- Bydliště: Trnava, SK
Re: Detailní nastavení grafické karty (conf.ini)
Tak ja by som tomu moc nedaval, si myslim ze, to bolo skor o nahode, uhle pozorovania a pozadim za objektom atd..... preto dufam ze si si nechal zalohy aj tvojich pôvodných nastaveni!
- 2/JG26_Fokusak
- Člen eskadry
- Příspěvky: 179
- Registrován: 19 dub 2011 17:24
- Bydliště: Prague
Re: Detailní nastavení grafické karty (conf.ini)
jj zálohu mám, a dík že si to sem hodil. už se těším na čtvrtek až zahlásíš na 10. hodině výš dot a já řeknu že ho taky vidím Jinak rozdílů v configu od mojí verze bylo asi 10, takže věřím že to budou změny k lepší viditelnosti..
Cílem války není padnout za svou vlast, ale donutit ty parchanty na druhý straně, aby padli za tu svou...
-
- Člen eskadry
- Příspěvky: 636
- Registrován: 05 dub 2011 16:24
- Bydliště: Londyn
- PC sestava: OS Windows 10 Pro 64-bit
Motherboard ASUS Z97-PRO Gamer
Intel (Hard)Core i7-4790 3.60GHz
DDR3 8.00 GB RAM
HDD Storage 250GB + 1000TB external HDD
NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB Founders Edition
Monitor 4K 28'' AOC U2879VF
Logitech G940 set - Kontaktovat uživatele:
Re: Detailní nastavení grafické karty (conf.ini)
Foky ja som mal dojem z nasho posledneho mini pokecu, ze ty lietas so zameriavacom na pevno zapnutym. Shift+F1. Aj to moze byt problem, bo potom sa ti neda vyklonit a pozriet na papluhu skrytu za ramom tvojho milaska. Ja len tolko.
-
- Člen eskadry
- Příspěvky: 206
- Registrován: 20 kvě 2013 09:55
- Bydliště: Trnava, SK
Re: Detailní nastavení grafické karty (conf.ini)
Tak vcera ako som spomynal som skusil znova perfect mod, (na mape BoB) no musim povedat ze mi to presukuje- nepravidelne v par sekundovych intervaloch. Teda napr 2s pylnule potom zasek, 1s pylnule potom zasek, 3s-zasek, 0,5s-zasek a tak rozne.....Intenzita zasekov: nad vodou to bolo takmer dobre, iba sem tam nejaky zasek, nad pevninou to bolo castejsie a pri rolovani-pristavani najviac. (nastavenie grafiky vid pripevok vyssie + iba perfect mod)...
Nizku fps nemam, cely cas mapy som mal zapnuty fps merac a hodnoty max=71, Avg=59, min=39. a co som vsimal aktual fps=59-60 poskakoval (monitor mam 60hz takze asi preto sa snazi drzat 60)
Offline som skusil nejake single misie, to nepravidelne sekanie bolo miernejsie ale bolo! A nasledne som skusil aj mapu berlina, prelet nad mestom kridlo dole a sledoval som krajinu pod kridlom a tu uz hej kleslo fps na cca 35-40 a to uz bolo klasicke pravidelne sekanie sposebene ze pc alebo GPU nestiha.....
Na odstránenie toho nepravidelneho sekania som skusal zmenit: stromy 0, voda 0, efect 0, nastavovanie jadier v configu -nepomohlo nic.
Procesor pocas hry ide na cca 24%
Tak zatial ked to chcem mat krasne plynule bez zasekov, musim jedine bez Perfec modu
pc: i5 3.4Ghz, 8G Ram, Nv GTX 650-1Gb (viem ze asi grafika je najslabsi clanok, ale myslim ze na stareho sturma by mohla stacit, ci sa mylim a vymena by pomohla?!?)
Nizku fps nemam, cely cas mapy som mal zapnuty fps merac a hodnoty max=71, Avg=59, min=39. a co som vsimal aktual fps=59-60 poskakoval (monitor mam 60hz takze asi preto sa snazi drzat 60)
Offline som skusil nejake single misie, to nepravidelne sekanie bolo miernejsie ale bolo! A nasledne som skusil aj mapu berlina, prelet nad mestom kridlo dole a sledoval som krajinu pod kridlom a tu uz hej kleslo fps na cca 35-40 a to uz bolo klasicke pravidelne sekanie sposebene ze pc alebo GPU nestiha.....
Na odstránenie toho nepravidelneho sekania som skusal zmenit: stromy 0, voda 0, efect 0, nastavovanie jadier v configu -nepomohlo nic.
Procesor pocas hry ide na cca 24%
Tak zatial ked to chcem mat krasne plynule bez zasekov, musim jedine bez Perfec modu
pc: i5 3.4Ghz, 8G Ram, Nv GTX 650-1Gb (viem ze asi grafika je najslabsi clanok, ale myslim ze na stareho sturma by mohla stacit, ci sa mylim a vymena by pomohla?!?)
- 2/JG26_Fokusak
- Člen eskadry
- Příspěvky: 179
- Registrován: 19 dub 2011 17:24
- Bydliště: Prague
Re: Detailní nastavení grafické karty (conf.ini)
Myslím že to grafikou nebude Vladidi, já mám stařenku GTX8800 (500Mb), staré čtyřjádro AMD 2,3 GHz, 4G RAM a lítám na perfect mod a o takových škubech co píšeš nemám ani šajnu.
Problém bude někde jinde
PS: co bych dal za GTX650ku????
Problém bude někde jinde
PS: co bych dal za GTX650ku????
Cílem války není padnout za svou vlast, ale donutit ty parchanty na druhý straně, aby padli za tu svou...
-
- Člen eskadry
- Příspěvky: 206
- Registrován: 20 kvě 2013 09:55
- Bydliště: Trnava, SK
Re: Detailní nastavení grafické karty (conf.ini)
Foky to si mi ani nemal pisat...teraz ma to kua bude srat, ze mne to nejde ako by malo Ja som predpokladal ze grafika je slaba. Ale dik za postreh Aspon viem ze nieco nieje OK.
p.s. OS win7, ovladace GK su najnovsie,
p.s. OS win7, ovladace GK su najnovsie,
-
- Člen eskadry
- Příspěvky: 636
- Registrován: 05 dub 2011 16:24
- Bydliště: Londyn
- PC sestava: OS Windows 10 Pro 64-bit
Motherboard ASUS Z97-PRO Gamer
Intel (Hard)Core i7-4790 3.60GHz
DDR3 8.00 GB RAM
HDD Storage 250GB + 1000TB external HDD
NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB Founders Edition
Monitor 4K 28'' AOC U2879VF
Logitech G940 set - Kontaktovat uživatele:
Re: Detailní nastavení grafické karty (conf.ini)
Na mojej starej grafike GT9800 nvidii mi bezal sturm paradne. Teraz mam 660ku ale jednoducho niektore mapy su preebane objektami ci akou ritou a mam zaskuby aj teraz. Berlin, tam mam snimkovanie na oddialeny pohlad furt, najlepsie je to na max zoom.
Ja mam podozrenie na samotny bazmek ramkovy.
Ja mam podozrenie na samotny bazmek ramkovy.