Odkazy a informace
- 310_Pip
- Obergefreiter
- Příspěvky: 38
- Registrován: 08 zář 2011 17:49
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odkazy a informace
Freetrack me v CLODu chodi lip nez ve starym ilovi (pouzivam uplne stejny profil), nic sem nenastavoval...
Zkus kdyztak kluky na SVK teamspeaku, zejmena Valec a Robo i Cibule Ti poradi prvni posledni
Zkus kdyztak kluky na SVK teamspeaku, zejmena Valec a Robo i Cibule Ti poradi prvni posledni
Re: Odkazy a informace
Tady je možná jeden pokus o výcuc: http://www.vwings.net/forum/viewthread. ... ad_id=42862/JG26_Marsso píše:Diki moc leone, skusim s toho vymacknut to najdolezitejsie a nahodit to sem
- 2/JG26_Marsso
- Člen eskadry
- Příspěvky: 559
- Registrován: 30 bře 2011 15:43
- Bydliště: Slovakia
- PC sestava: CPU: i5 4670k 3,9Ghz
RAM: Crucial 16GB 1600Mhz
MB: ASUS Z97-A
GPU: ASUS GTX 1070 STRIX OC
SSD: Crucial M500 120GB
HDD: WD Blue 1OOOGB
PSU: Corsair HX 520W
Monitor: 23" LG M2350D
Re: Odkazy a informace
jop diki, az budem mat cas tak to este preskumam, nedavno som sa tolko hral s Clodom a vyladoval som vsetko mozne od A-Z, testoval, skusal, najlepsie FPS som dosiahol nad mestom 40-50 FPS, mimo mesta uplna pohoda 60 +, takze bomba uz sa to da krasne lietat s tym
Vytunil som si asi najoptimalnejsie nastavenie grafiky tak aby to bolo aj pekne ,hratelne a hlavne nesekane.
Az budem mat cas tak to sem vycapim aj so screenshotom
Vytunil som si asi najoptimalnejsie nastavenie grafiky tak aby to bolo aj pekne ,hratelne a hlavne nesekane.
Az budem mat cas tak to sem vycapim aj so screenshotom
- 2/JG26_Marsso
- Člen eskadry
- Příspěvky: 559
- Registrován: 30 bře 2011 15:43
- Bydliště: Slovakia
- PC sestava: CPU: i5 4670k 3,9Ghz
RAM: Crucial 16GB 1600Mhz
MB: ASUS Z97-A
GPU: ASUS GTX 1070 STRIX OC
SSD: Crucial M500 120GB
HDD: WD Blue 1OOOGB
PSU: Corsair HX 520W
Monitor: 23" LG M2350D
Re: Odkazy a informace
Kde sa da toto vyhladit ? Vobec nereaguje AA ani v hre ani v nastaveni grafiky
Re: Odkazy a informace
Na SVK jsem zahlédl, že tam hráči používají externí aplikaci na vyhlazování pro CODa, nějaký FXAA injector. Někomu prý ale stačilo jenom na tvrdo přiřadit vyhlazování v nVidia ovladačích. Mrkni na SVK, řešení bylo několik.
(Já sám jsem asi před rokem a půl používal na IL-2 COD externí aplikaci FSAA, mám ji na http://www.virtualnipilot.cz/il-2-cod/download/ jenže vůbec netuším, jestli pro aktuální verzi hry je stále použitelná, nějak jsem už rok přestal věci kolem IL-2 COD hlídat)
(Já sám jsem asi před rokem a půl používal na IL-2 COD externí aplikaci FSAA, mám ji na http://www.virtualnipilot.cz/il-2-cod/download/ jenže vůbec netuším, jestli pro aktuální verzi hry je stále použitelná, nějak jsem už rok přestal věci kolem IL-2 COD hlídat)
- 2/JG26_Marsso
- Člen eskadry
- Příspěvky: 559
- Registrován: 30 bře 2011 15:43
- Bydliště: Slovakia
- PC sestava: CPU: i5 4670k 3,9Ghz
RAM: Crucial 16GB 1600Mhz
MB: ASUS Z97-A
GPU: ASUS GTX 1070 STRIX OC
SSD: Crucial M500 120GB
HDD: WD Blue 1OOOGB
PSU: Corsair HX 520W
Monitor: 23" LG M2350D
Re: Odkazy a informace
Dik skusim, ale zas je mozne ze to znizi znovu FPS no uvidim o kolko...
PS: nejde to stahnut ostane biela obrazovka http://files.virtualnipilot.cz/20000286 ... 5/FSAA.ZIP
PS: nejde to stahnut ostane biela obrazovka http://files.virtualnipilot.cz/20000286 ... 5/FSAA.ZIP
Re: Odkazy a informace
Zkus tenhle odkaz: http://files.virtualnipilot.cz/20000351 ... f/FSAA.ZIP
Ale stejně bych Ti spíš radil použít ten FXAA Injector, jestli najdeš na SVK odkaz, ten je teď asi nejpoužívanější.
Ale stejně bych Ti spíš radil použít ten FXAA Injector, jestli najdeš na SVK odkaz, ten je teď asi nejpoužívanější.
- 310_Pip
- Obergefreiter
- Příspěvky: 38
- Registrován: 08 zář 2011 17:49
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odkazy a informace
Zdravím, vyšel nový patch (mod) od Fusion Teamu:
http://theairtacticalassaultgroup.com/f ... #post37990 změn je hodně, takže, pokud to ještě lítáte, tahejte
přímý link na stažení patche: https://www.yousendit.com/dl?phi_action ... SWZtcXNUQw
a czshare: http://czshare.com/5083053/Mod_Installer.zip
http://theairtacticalassaultgroup.com/f ... #post37990 změn je hodně, takže, pokud to ještě lítáte, tahejte
přímý link na stažení patche: https://www.yousendit.com/dl?phi_action ... SWZtcXNUQw
a czshare: http://czshare.com/5083053/Mod_Installer.zip
- 2/JG26_Achileus
- Člen eskadry
- Příspěvky: 800
- Registrován: 30 bře 2011 15:35
- Bydliště: Kladno
- PC sestava: OS:MS Win 10 (x64)
Motherboard:ASUS X79-DELUXE
CPU:Intel i7-4930K CPU @ 3.40GHz (arch:x64; @4,2 MHz)
RAM:16 GB
Disk:SSD KINGSTON (223,6 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (465,8 GB)
GPU:NVIDIA GeForce GTX 1080 (1920x1080x32b)
Monitor:DELL G2410 (24") - Kontaktovat uživatele:
Re: Odkazy a informace
diky Pipe stahnu si to a co steam ma uz to taky ?
"Uvidět, rozhodnout se .. zaútočit, uniknout nebo počkat" E. Hartmann
- 2/JG26_Marsso
- Člen eskadry
- Příspěvky: 559
- Registrován: 30 bře 2011 15:43
- Bydliště: Slovakia
- PC sestava: CPU: i5 4670k 3,9Ghz
RAM: Crucial 16GB 1600Mhz
MB: ASUS Z97-A
GPU: ASUS GTX 1070 STRIX OC
SSD: Crucial M500 120GB
HDD: WD Blue 1OOOGB
PSU: Corsair HX 520W
Monitor: 23" LG M2350D
Re: Odkazy a informace
podla mna to je len pridavny mod, ale asi officialne na steame to asi neni, takze ja by som to neriskoval aby mi nedali steam banana
- 310_Pip
- Obergefreiter
- Příspěvky: 38
- Registrován: 08 zář 2011 17:49
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odkazy a informace
funguje to jako ofiko steam patch (mod) - a lze to vrátit, nebojte se toho
na SVK je návod od von Pauluse:
na SVK je návod od von Pauluse:
více k tomu zde tuto: http://www.panzerkampfwagen.cz/forum/vi ... ost_201247von Paulus napsal:
IL2 CLIFFS DOVER – mod 19. 3. 2013
Iinstalace Patch je velmi jednoduchá.
1. Ověřte integritu
2. Vyčistěte cache
3. Uložit INI **vaše ovládání a grafický config ** EG - confuser.ini / conf.ini soubory
4. Instalujte patch
5. ******velmi důležité*** spusť IL2COD až se dostaneš do zaváděcí obrazovky. To vytváří novou složku v Dokuments/1CSOFTCLUB nazvaný IL2 CLIFFS DOVER - mod. Mod složka je umístěná tam kde máš uložené config soubory.
6. Znovu zkopíruj ini soubory do hlavní složky
O krocích 1 a 2
1. V Steam GUI, jdi do knihovny, pak do hry. Klikni na pravou klávesu > Properties > Local Files Tab > "Verify Integrity of Game Cache". To zkontroluje hru na poškozené a chybějící soubory a vymění je podle potřeby.
2. V dokumentech, jdi do "1C SOFTCLUB" složky, pak do "il-2 sturmovik cliffs of dover" složky. Uvnitř je složka označená "cache". Vymaž obsah specifické složky označené " shaders ". Můžeš celou složku smazat, znovu se vytvoří po ověření a spuštění hry (podle mých zkušeností)
Jestli máš strach vymazat celou složku, jen změň jméno složky "cache", po ověření spusť znovu hru. Složka "cache" se znovu vytvoří, a jestliže ne, máš ještě originální složku.
Otevři patch kde nalezneš spustitelný soubor (spusť jako administrátor) a zadej trasu kde máš IL2 CLIFFS DOVER FOLDER, obecně je umístěný v Program files (x86). Klikni OK a stavový řádek ukáže instalační postup. Jakmile je kompletní můžeš zavřít instalátor.
Instalátor vytváří separátní složku v Documents /1CSOFT pojmenovaný IL2 CLIFFS DOVER - MOD. Prosím nezapomeň musíš přesunout kopií tvých ovládačů a grafický configs (obecně confuser.ini a conf.ini) z Documents /1CSoft IL2 CLIFFS DOVER složky do MOD pokud nemáš své uložené configs.
Nyní bys měl být připravený k letu!
Enjoy!
Poznámka:
Všechny soubory jsou umístěné ve složce MOD. Pokud se chceš vrátit k stock verzi, jen vyměň "parts\core\maddox.dll“ za originální soubory.
Můžeš je najít ve stejné složce pod jménem jako "maddox.dll.ModInstallBackup_17-3-2013-22_1_28" kde čísla jsou datum a čas instalace.
To je jediná změna potřebná k přepnutí mezi verzemi.
- 2/JG26_Achileus
- Člen eskadry
- Příspěvky: 800
- Registrován: 30 bře 2011 15:35
- Bydliště: Kladno
- PC sestava: OS:MS Win 10 (x64)
Motherboard:ASUS X79-DELUXE
CPU:Intel i7-4930K CPU @ 3.40GHz (arch:x64; @4,2 MHz)
RAM:16 GB
Disk:SSD KINGSTON (223,6 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (465,8 GB)
GPU:NVIDIA GeForce GTX 1080 (1920x1080x32b)
Monitor:DELL G2410 (24") - Kontaktovat uživatele:
Re: Odkazy a informace
diky pokud budu mit vecer cas tak to prubnu !
"Uvidět, rozhodnout se .. zaútočit, uniknout nebo počkat" E. Hartmann
- 2/JG26_Achileus
- Člen eskadry
- Příspěvky: 800
- Registrován: 30 bře 2011 15:35
- Bydliště: Kladno
- PC sestava: OS:MS Win 10 (x64)
Motherboard:ASUS X79-DELUXE
CPU:Intel i7-4930K CPU @ 3.40GHz (arch:x64; @4,2 MHz)
RAM:16 GB
Disk:SSD KINGSTON (223,6 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (149,0 GB)
Disk:SATA SG (465,8 GB)
GPU:NVIDIA GeForce GTX 1080 (1920x1080x32b)
Monitor:DELL G2410 (24") - Kontaktovat uživatele:
Re: Odkazy a informace
no nevypada to spatne ale furt mi blbne automatika na vrtuli
"Uvidět, rozhodnout se .. zaútočit, uniknout nebo počkat" E. Hartmann
-
- Člen eskadry
- Příspěvky: 636
- Registrován: 05 dub 2011 16:24
- Bydliště: Londyn
- PC sestava: OS Windows 10 Pro 64-bit
Motherboard ASUS Z97-PRO Gamer
Intel (Hard)Core i7-4790 3.60GHz
DDR3 8.00 GB RAM
HDD Storage 250GB + 1000TB external HDD
NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB Founders Edition
Monitor 4K 28'' AOC U2879VF
Logitech G940 set - Kontaktovat uživatele:
Re: Odkazy a informace
Kedze nas vacsina teraz zacala s Clodom, zopar postrehov.
Bf109 bez automatu a ako na to..
E1-E3 nastavenie pitch/uhlu listu vrtule.
Pri starte a naslednom stupani - 12.00
Vodorovny let - 10.00-11.00
Strmhlavy let, prudke klesanie - 9.30
V suboji - 10.30
Vsetko tiez zavisi od plynu. Staci len pocuvat motor, obcas pozriet na budik. Najsamlepsie je nastavit pitch na tlacitka na plynovku, kedze plyn a pitch su uzko prepojene a v suboji dolezite nehladat tlacitka na klavesach a zaroven manipulovat s plynom.
Zdrava maximalka otaciek za minutu je na 25, plus niekolko sekund za 25. Caste alebo dlhodobe pretacanie za 25 poskodzuje motor, nasleduje vibracia, olej a fajront.
Pri suboji drzat otacky (za predpokladu ze to vies kontrolovat a budes kontrolovat) medzi 23-25, dosiahnes najlepsi vykon. Pri miernom stupani a vodorovnom lete 20-23 je v pohode.
Pri situacii ze mas Spita za sebou a nema vysoku prevahu vysky/rychlosti resp. ste na tom rovnako, si ho udrzis na distanc pri plnom plyne a pitch drzat na 24-25. Kontrolovat teplotu aby si netopil. Ked Spit nie je kreten a dava si pozor, tak ta nedoleti. Inac to uvari a je tvoj. To vsetko za predpokladu, ze nie je na dostrel. Moze skusat stastny zasah, ale pevne nervy, netrhat za knipel, netocit, maximalne mierne na kridelkach kontrolovat sestku.
E4
Ma plny automat. Niekedy sa mrvi a bud sa nezapne alebo pri zapnutom nereaguju hodinky. Ked si to nevsimnes, rychlo po starte odpalis motor.
Pred rolovanim treba rucne nastavit pitch na 12.00 a potom zapnut automat.
Alebo nastavit rucne na 12.00, rolovat, odstartovat a po nabrati rychlosti zapnut automat.
Skontrolovat ubratim plynu, hodinky by mali pri zapnutom automate a stiahnutom plyne ist hned dolu. Ked reaguju na plyn, vsetko je ok.
Ked nereaguju, vypnut automat, rucne ubrat hodinky, staci malinko, len aby spadli rucicky a opat zapnut automat.
Simple...
Nabuduce sa pozrieme na Fw190 a jeho prakticke vyuzitie pri polnych pracach
Bf109 bez automatu a ako na to..
E1-E3 nastavenie pitch/uhlu listu vrtule.
Pri starte a naslednom stupani - 12.00
Vodorovny let - 10.00-11.00
Strmhlavy let, prudke klesanie - 9.30
V suboji - 10.30
Vsetko tiez zavisi od plynu. Staci len pocuvat motor, obcas pozriet na budik. Najsamlepsie je nastavit pitch na tlacitka na plynovku, kedze plyn a pitch su uzko prepojene a v suboji dolezite nehladat tlacitka na klavesach a zaroven manipulovat s plynom.
Zdrava maximalka otaciek za minutu je na 25, plus niekolko sekund za 25. Caste alebo dlhodobe pretacanie za 25 poskodzuje motor, nasleduje vibracia, olej a fajront.
Pri suboji drzat otacky (za predpokladu ze to vies kontrolovat a budes kontrolovat) medzi 23-25, dosiahnes najlepsi vykon. Pri miernom stupani a vodorovnom lete 20-23 je v pohode.
Pri situacii ze mas Spita za sebou a nema vysoku prevahu vysky/rychlosti resp. ste na tom rovnako, si ho udrzis na distanc pri plnom plyne a pitch drzat na 24-25. Kontrolovat teplotu aby si netopil. Ked Spit nie je kreten a dava si pozor, tak ta nedoleti. Inac to uvari a je tvoj. To vsetko za predpokladu, ze nie je na dostrel. Moze skusat stastny zasah, ale pevne nervy, netrhat za knipel, netocit, maximalne mierne na kridelkach kontrolovat sestku.
E4
Ma plny automat. Niekedy sa mrvi a bud sa nezapne alebo pri zapnutom nereaguju hodinky. Ked si to nevsimnes, rychlo po starte odpalis motor.
Pred rolovanim treba rucne nastavit pitch na 12.00 a potom zapnut automat.
Alebo nastavit rucne na 12.00, rolovat, odstartovat a po nabrati rychlosti zapnut automat.
Skontrolovat ubratim plynu, hodinky by mali pri zapnutom automate a stiahnutom plyne ist hned dolu. Ked reaguju na plyn, vsetko je ok.
Ked nereaguju, vypnut automat, rucne ubrat hodinky, staci malinko, len aby spadli rucicky a opat zapnut automat.
Simple...
Nabuduce sa pozrieme na Fw190 a jeho prakticke vyuzitie pri polnych pracach
-
- Člen eskadry
- Příspěvky: 206
- Registrován: 20 kvě 2013 09:55
- Bydliště: Trnava, SK
Re: Odkazy a informace
Tak dve veci ohľadom CoD
1. Čo je to "zerleger"?
Našiel som jednu stránku a tam je par slovami opísaný význam slova
"For non-German readers trying to decipher the names, 'Übung' means training or practice, 'ohne Zerleger' means without self-destruct fuze. "
Takže je to nejaká deštrukcia strely náboja?!? Zo začiatku som si myslel že je to tá munícia čo "búcha" v určitej vzdialenosti resp po určitom čase. (niečo na spôsob flaku), ale po testovaní v hre, to tak nie je ako som si myslel. Streľba za letu a do prázdna "búchala" aj munícia "ohne zerleger", a na stojánke na letisku nebúchala ani jedna. (ak som sa nezmýlil v nastavení). Takže záhada nie je úplne vyriešená, ale je aspoň indícia o čom je reč
2. Messerschmitt Bf 109 E-4/N -DeRated
Sice nie som žiadny špecialista na Bf, ale o tomto type/označení som nepočul a bol mi preto záhadou, tak som trocha pátral. A zistil som, že toto oznacenie je používané asi len pre Cod-a a informácie o tomto type som nasiel len na CoD stránkach. Je to vlastne upravené N-ko, ale výkonovo smerom dolu. (ak som to správne preložil). Info z Readme team fusion v4.3
" * Messerschmidt Bf109E-4N-DeRated
* Messerschmidt Bf110C-4N-DeRated
These two aircraft are the same as the standard versions of these aircraft with their DB601N engines, but have WEP power disabled to represent the 'DeRating' of the engine allowable power settings which occurred on or around the time of the Battle of Britain.
They have the same performance as the fully rated types at the 1.35ata power setting.
These are made available so Mission Builders can have the option of selecting either type. For reference, although there is not a lot of hard data on the dates when the aircraft had the max power settings reduced, it is likely the WEP enabled versions were operating at latest after mid October of 1940, when factory data indicated Bf110E-1N models under testing at that time were using 1.42ata.
In addition, the standard Bf110C-4N now has 1.42 ata WEP power enabled."
1. Čo je to "zerleger"?
Našiel som jednu stránku a tam je par slovami opísaný význam slova
"For non-German readers trying to decipher the names, 'Übung' means training or practice, 'ohne Zerleger' means without self-destruct fuze. "
Takže je to nejaká deštrukcia strely náboja?!? Zo začiatku som si myslel že je to tá munícia čo "búcha" v určitej vzdialenosti resp po určitom čase. (niečo na spôsob flaku), ale po testovaní v hre, to tak nie je ako som si myslel. Streľba za letu a do prázdna "búchala" aj munícia "ohne zerleger", a na stojánke na letisku nebúchala ani jedna. (ak som sa nezmýlil v nastavení). Takže záhada nie je úplne vyriešená, ale je aspoň indícia o čom je reč
2. Messerschmitt Bf 109 E-4/N -DeRated
Sice nie som žiadny špecialista na Bf, ale o tomto type/označení som nepočul a bol mi preto záhadou, tak som trocha pátral. A zistil som, že toto oznacenie je používané asi len pre Cod-a a informácie o tomto type som nasiel len na CoD stránkach. Je to vlastne upravené N-ko, ale výkonovo smerom dolu. (ak som to správne preložil). Info z Readme team fusion v4.3
" * Messerschmidt Bf109E-4N-DeRated
* Messerschmidt Bf110C-4N-DeRated
These two aircraft are the same as the standard versions of these aircraft with their DB601N engines, but have WEP power disabled to represent the 'DeRating' of the engine allowable power settings which occurred on or around the time of the Battle of Britain.
They have the same performance as the fully rated types at the 1.35ata power setting.
These are made available so Mission Builders can have the option of selecting either type. For reference, although there is not a lot of hard data on the dates when the aircraft had the max power settings reduced, it is likely the WEP enabled versions were operating at latest after mid October of 1940, when factory data indicated Bf110E-1N models under testing at that time were using 1.42ata.
In addition, the standard Bf110C-4N now has 1.42 ata WEP power enabled."